روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

زنگ تفریح

1393/2/9 12:15
نویسنده : روژینا سلطانی
68 بازدید
اشتراک گذاری
بابام طوری فرم ثبت نام یارانه رو پر کرده که

امروز از کمیته امداد واسمون کمکهای مردمی اومده بود :|

پس از گذشت دو سال از آشنائیمون
وابستگی شدیدی بهت پیدا کردم
درسته ماهی یک بار بیشتر نمیبینمت
ولی خدا میدونه واسه همین یه بار چطور چشم انتظارتم
پس ترکم نکن تو حق من هستی!!!
.
.
.
.
(دوست دارم یارانه)



منتظرم یکی گل بزنه پیرهنش رو بزنه بالا و رو زیرپوشش نوشته باشه من یارانه نمی‌گیرم :|


یارو میره نون وایی می پرسه این نونا چنده  شاطر بهش قیمت میده

 یارو میگه حالا ما بریم یه دوری بزنیم، مزاحم میشیم دوباره !!!


از امروز موج گرونی و تورم با شیب ملایم 45 درجه شروع شد…:|


به پراید بنزین 1000 تومنی بزنی جفتک میندازه که !!! :|

دولت یه مهلت دیگه بده،همین 10% که از یارانه انصراف دادن باز ثبت نام میکنن !

"انصرافی ها"

برنامه ی امشب سینماهای تهران و شهرستان ها!

آخرین حرف یارانه در سینمای ایران :|



چند روز پیش یه جایی نوشته بود که :برای ازادی مرزبانان ایرانی

خواهشا به این شماره اس ام اس خالی بزنید ۲۰۰۰۵۹۰!! منم پیامک فرستادم

جواب اومد که :از اینکه از دریافت یارانه خود انصراف داده اید از شما متشکریم!!



ایرانسل بهم پیام فرستاده...

تایرهای ۲۰۶رو بردی به بقیه سوالا جواب بده

حتما ماشین ماله خودته

آغا من اگه ماشین نخوام به کی باید بگم...


من قرار بود دکتر بشم!!!

ولی....

مامانم چهارم ابتدایی منو فرستاد کلاس خوشنویسی..

خطم اوکی شد دیگه....

دست تقدیر نذاشت دکتر بشم...!!!


نمی دونم که چه حکمتی هست که هر چی به امتحانات نزدیک میشیم

آدم احساس میکنه داره به خدا نزدیک میشه!


جدیدترین علت مرگ و میر در ایران:

تومور مغزی ناشی از تصمیم گیری بین انصراف یا عدم انصراف از یارانه ها …!!



به یارو میگن با کدوم نماز  بیشتر حال میکنی؟ میگه نماز میت. می پرسن چرا؟ میگه وضو که نمیخواد ، رکوع و سچده نداره ، کفشاتم که درنمیاری ، اخرشم نهار میدن!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)