روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

روز معلم مبارک

1393/2/11 22:58
نویسنده : روژینا سلطانی
275 بازدید
اشتراک گذاری

معلم عزیزم خانم میرزایی 

یاد تو همیشه در ذهنم ، عشق تو در قلبم و عطر مهربانت همیشه در وجودم جاری است. روزت مبارک

کارت پستال روز معلم,تصاویر کارت پستال های روز معلم

بی انصافیست که تو را به شمع تشبیه کنم زیرا شمع را می سازند تا بسوزد
اما تو می سوزی تا بسازی، با سپاس و عرض تبریک فراوان

 

کارت پستال روز معلم,تصاویر کارت پستال های روز معلم

نمی دانم کدامین جمله را برای توصیف محبت هایتان بنویسم . نمی دانم چگونه شما را توصیف کنم ، معلمی از جنس بلور ، آسمانی و مهربان ، چقدر زیبا واژه ها را آسمانی می کنید . شاگرد کوچک شما

کارت پستال روز معلم,تصاویر کارت پستال های روز معلم

چگونه می توانم تمام لحظه هایی که چون سرو در مقابلم ایستادی و با شور عشقت مرا سیراب کردی جبران کنم جز اینکه بهترین درود ها و دعاهای خیرم را بدرقه راهت کنم . . .

 کارت پستال روز معلم,تصاویر کارت پستال های روز معلم

من این روز رو علاوه بر معلم عزیزم خانم میرزایی به مامان گلم  که معلمه وخانم عباسی معلم گرانقدر نیز تبریک و تهنیت عرض می کنم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)