روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

جوکهای غضنفر

1393/2/21 10:58
نویسنده : روژینا سلطانی
104 بازدید
اشتراک گذاری
غضنفر میره بقالی میگه: نوشابه خانواده دارین. بقاله میگه: آره. غضنفر میگه: به مجرد

ها هم میدین؟

غضنفر سوار تاکسی میشه درو نمیبنده. راننده میگه: درو ببند. غضنفر میگه: زرنگی؟ «
میخوای دربست حساب کنی؟

غضنفر شماره تلفن پیدا میکنه. زنگ میزنه میگه: من شماره تونو پیدا کردم. آدرس بدین  «
تا واستون بیارمش.

غضنفر عاشق خدا می شه کعبه می کشه از توش تیر رد می کنه «

 غضنفر رو برق 3 فاز می گیره پرت می کنه بلند می شه می گه: «اگه مردین یه فاز یه فازبیاین جلو

به غضنفر می گن نظرت راجب گرون شدن بنزین چیه؟ غضنفر می گه برای ما که فرقی نمی کنه  «ما همون 10000تومن بنزین رو می زنیم

غضنفر اسم نویسی میکنه واسه موبایل… میگه: خدا کنه نوکیا در بیاد «

یه روز غضنفر پاش درد میکرده تو جورابش قرص بروفن میندازه «

غضنفر رستوران میزنه، رو درش می‌نویسه: وقت نهار تعطیل است  «

مناجات غضنفر : خدایا گناهانم را نادیده بگیر همانگونه که دعاهایم را نشنیده می گیری


به غضنفر میگن مرغه همسایه غازه یعنی چی , میگه ببخشید من مال این شهر نیستم نمیدونم ؟؟؟

غضنفر بعد از سی سال کچل بودن میره مو میکاره دو روز بعدش توی قرعه کشی بانک حج واجب برنده میشه

غضنفر و دوستش به تاکسی میگن: آقا 3 نفر تا تجریش چقدر میگیری؟ راننده میگه: شما که 2 نفر هستید ! غضنفر میگه: مگه خودت نمیخوای بیای !

غضنفر رفته بوده تئاتر، دوستش ازش می پرسه: چطور بود؟
غضنفر میگه: خوب بود، ولی آخرش رو نفهمیدم چی شد. قست اول که تموم شد یک پلاکارد نشون دادن که نوشته بود: "پرده دوم، دو سال بعد"
من دیگه حوصله نداشتم دو سال صبر کنم اومدم بیرون!

 


به غضنفر میگن تو طرفدار کدوم تیم فوتبال هستی؟
میگه قربون جدش برم آسد میلان!!

قبض آب غضنفر میاد
به بچه هاش می گه فردا که رفتم پرینت آب رو گرفتم
معلوم میشه کی هی می ره دستشویی!!


به غضنفر خبر میدن که بابا شدی میگه به زنم نگید میخوام غافلگیرش کنم


یه روز غضنفر رو به جرم دزدی می برن دادگاه قاضی میگه خجالت بکش این دفعه چهارمته که میای دادگاه. غضنفر به قاضی میگه تو خجالت بکش که هر روز اینجایی !


غضنفر زنگ میزنه پیتزا فروشی می گه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه . به نام .... ؟ غضنفر میگه . آخ آخ . ببخشید .به نام خدا , یه پیتزا می خواستم


نامزد غضنفر با عشق به غضنفر میگه : از حادثه ای لبریزم ! من پر از فریادم ! در درونم غوغاست !
غضنفر حرف نامزدش رو قطع میکنه و میگه : این حال تو را میفهمم ! دستشویی ما همانجاست !

از همسایه غضنفر میپرسن : قبض آب و برق رو حضوری پرداخت میکنی یا اینترنتی !؟
همسایه غضنفر میگه : برید از غضنفر بپرسین !
با تعجب میگن : چطور !؟
همسایه غضنفر میگه : آخه من قبض ها رو می ذارم زیر برف پاک کن ماشین غضنفر ، اون میبره پرداخت میکنه !

غضنفر مشغول گدایی کردن میشه ! بهش میگن : چرا گدایی میکنی !؟
غضنفر میگه : برای اینکه پولی بدست بیاروم و محتاج دیگران نباشم !


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)