روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

نوبت شیرینی دادن من

1392/9/13 9:36
نویسنده : روژینا سلطانی
96 بازدید
اشتراک گذاری


یه رسم جالب تو کلاس ما هست اونم اینه که به هر نشانه که می رسیم بچه هایی که اول اسمشون اون نشانه هست شیرینی میارن.

خیلی دوست داشتم به نشانه (( ر)) برسیم تا من هم مثل بچه ها با جعبه شیرینی به مدرسه برم. تا اینکه این هفته نشانه (( ر)) رو خانم معلم عزیزم تدریس کرد و من هم با شیرینی به مدرسه رفتم.

احساس می کنم نشانه (( ر))  نشانه منه . یه علاقه خاصی بهش پیدا کردم . با یاد گرفتن (( ر)) دامنه لغاتم خیلی بیشتر شد . خیلی از کلمات رو دیگه می تونم بنویسم که از همه زیباتر کلمه مادر هستش.

این روزها خیلی خوشحالم.

خوشحال از اینکه دارم چزء شاگردهای خوب کلاس میشم که معلم ازشون خیلی راضین.

اینکه مامانم معلم مدرسه من هست کلی محاسن داره اما یه عیب هم داره که همیشه زیر ذره بین هستم همه بیشتر منو می بینن . از مدیر مدرسه تا معلم.

به همین خاطر باید بیشتر سعی کنم که همیشه بهترین باشم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)