روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 9 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

جوک های آخر هفته ای - فک و فامیله ما داریم

1392/9/21 10:56
نویسنده : روژینا سلطانی
150 بازدید
اشتراک گذاری
با خواهرم رفتیم عطاری به فروشنده میگه ۱۰۰۰تومن زردچوبه بده ۱۰۰۰تومن فلفل سیاه بده ؛ فروشنده کشیده داده بعد خواهرم میگه چقدر میشه ؟

*****

پدر من هر دفعه بعضی محصولات رو به صورت آزمایشی وارد خونه می کنه ؛ اگه دید زود تموم میشه دیگه جلوی وارداتش رو می گیره ، اگه دید تموم نمیشه به تعداد زیاد وارد می کنه …
یکی نیست بگه آخه پدر من این چه الگویی که شما پیش رو گرفتی ؟؟؟

*****

پسرخالم اومده خونمون شب خوابش برده ، ساعت ۳ نصف شب بیدارم کرده با تعجب میگه :‌ پاشو پاشو تو خونه ی ما چیکار میکنی ؟؟؟

*****

داداش کوچیک دوستمو بردیم آمپول بزنیم …
پرستار گفت : بخواب آمپولتو بزنم …
بچه گفت : خوابم نمیاد …

*****

خواهرزاده ی ۵ ساله م رو بردم سوپرمارکت بهش میگم عزیزم چی دوس داری برات بخرم ؟
میگه شکلات …
گفتم ای جونم ! چه شکلاتی بخرم برات ؟
یهو چشماشو تنگ کرد گفت : شکلات تلخ ! مثه طعمِ زندگی …

*****

داداش کوچیکم رفته بود نون بگیره  وقتی برگشت دیدم واسه خودش یه پفکم گرفته

گفتم چرا پفک گرفتی؟ گفت : پول خرد نداشت بقیشو پفک داد

فک و فامیله ما داریم؟

*****

مامانم زنگ زده که زود بیا خونه این مانتو رو بگیر ببر برای مامان بزرگت

می پرسم چرا ؟

میگه : آخه گشت ارشاد گرفتتش

*****


بابام هشتاد سالشه همیشه اصرار می کنه که بذارید من از خونه تنهایی برم بیرون مگه زندانی گرفتید؟

می خوام برم نون و روزنامه اینا بگیرم…

یه روز بعد از کلی اصرار گفتیم باشه برو ولی مواظب باش…

رفته نونوایی محل به همه ی اونایی که تو صف بودن گفته عجب روزگاری شده

پنج تا دختر دارم پنج تا پسر تو این سن و سال من پیرمرد باید بیام تو صف وایسم نون اونارم من بگیرم

تا یه مدت هر کی منو تو محل می دید نصیحتم می کرد

فک و فامیله داریم؟


*****

نشنال جئوگرافی داشت حیوونا رو نشون میداد میگفت “شاید چهره این جونده ی تپل برایتان اشنا باشد... ” مادرم گفت اره شبیه پسر منه! 

*****

همسایمون عطر مشهد سوغات آورده، منم ریختمش توی کولر!!
حال و هوای امامزاده گرفته خونمون، اصن یه فضای معنوی شده هااااااا
خلاصه گفتم که بگم نائب الزیاره همتون هستم.

*****

یه روز غضنفر می خواسته بچه شو نصیحت کنه  میگه:چند سالته  ؟   بچه غضنفر میگه :14سالمه    غضنفر:خجالت بکش الان هم سن وسالات 34 سالشونه

*****

مامانم گیر داده یه موسیقی براش دانلود کنم
می گم :اسمشو بگو؟
می گه :نه اسم خودشو می دونم نه خوانندشو ولی اولش یه ریتمی داره مثل دیدینگ دیدینگ دینگ
شما بگین الان من چی سرچ کنم توی نت؟
واقعا فک و فامیله ما داریم؟

*****

به بابا میگم می‌خوام برم سمت گیاهخواری، نظرت چیه؟!
بابام :آفرین، خیلی هم خوبه، مگه تو چیت از بُز کمتره؟!!

*****

فقط یه ایرانی میتونه حسرت بخوره که چرا ریش نداره و بعد این همه انتظار که ریشش در اومد هر روز ریشو از ته بزنه.

*****

دیشب مهمون داشتیم بابام دیر کرده بود نیومده بود …
مامانم به من : یه “تک بزن” به بابات بگو مهمونا اومدن پس چرا نمیای ؟ بگو نوشابه هم بخره ؟ راستی بهش بگو یه بسته چیپس سیب زمینی هم واسه کنار مرغ بخره و زود بیاد …
من : همه اینا رو با یه تک زنگ بگم دیگه ؟
مامانم : خب یه مسیج بهش بزن و زود قطع کن !!!

*****

بابام دوآتیشه طرفداره آلمانه . منم اسپانیا . داداشم ایتالیا . این وسط مامانم میگه ” منم طرفداره فرانسه هستم ! ” میگم ” از بازی کدوم بازیکنش خوشت میاد ؟! میگه ” بازیکناشو خوب نمی شناسم ! اما ظرفو ظروفشو خوب می شناسم !

*****

بابام میگه مربی اسپانیا چرا از مسی استفاده نمیکنه ؟!؟!

*****

بابا و مامانم با هم قهر بودن ، بردمشون سینما تا به این بهونه آشتی‌ شون بدم. توی کافی شاپ سینما نشستیم همونجا آشتی کردن . حالا می‌گم پا شین بریم فیلم ببینیم . سر اینکه کدوم سالن بریم و چه فیلمی ببینیم با هم دعواشون شد ، برگشتیم خونه

*****


به بابام میگم : بابا نوشابه خریدی برام ؟
میگه : پوکیه عقل که داری میخوای پوکیه استخونم بگیری ؟؟؟

*****

به بابام میگم اگه من یه روز سکته مغزی کردم ، اعضا ی بدنمو اهدا کنین !!!
برگشته میگه برو بابا تو مغزت کجا بود که بخواد سکته هم بکنه ؟! به فکر یه راه دیگه باش !!!

*****



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)