روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

تبریک سال نو

1392/12/26 9:45
نویسنده : روژینا سلطانی
68 بازدید
اشتراک گذاری


من این نوروز باستانی رو به همه عزیزانی که خیلی دوستشان دارم تبریک می گویم.

دوست دارم این عید رو به گلهای یاس بهشت آرزوهایم

پدر و مادر عزیزم

پدر بزرگ و مادر بزرگ دوست داشتنی ام .

پدر جون و مادر جون مهربونم

معلم عزیزم خانم میرزایی که امسال خیلی به من لطف داشت

معلم گرانقدر خانم عباسی پور که خیلی دوست داشتنیه

خاله مهربونم خاله زهره

عمه های عزیزم عمه حمیده و عمه فاطمه

عموی مهربونم عمو امیر

زن عمو سمانه ی عزیز

دایی جواد و دایی محسن مهربون

عشقم عسل

عمرم فاطمه

نفسم سامیه 

دوست خوبم روژینا  که خیلی دوستش دارم و  مامان مهربونش

و همه عزیزانی که تو این مدت به من سر زدن

تبریک و تهنیت عرض کنم

امیدوارم سالی سرشار از نشاط، سلامتی، ایمان، توکل، امید وسربلندی در پیش رو داشته باشید.

قربان شما

روژینا سلطانی

نوروز سال 1393



doll

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)