روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 13 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

دلتنگی های یک مادر

1392/5/5 8:47
نویسنده : روژینا سلطانی
36 بازدید
اشتراک گذاری

Klik hier voor meer gratis plaatjes

خداوندا از تو ممنونم كه لذت مادر شدن را به من چشاندي واز تو مي خواهم همواره يارو ياور گل كوچك من باشي وهيچ گاه او را در هيچ يك از مراحل زندگي تنها نگذاري.

من هم رشد كردم تو از جنيني به نوزادي و از نوزادي به شيرخوارگي رسيدي و من از زن بودن و همسر بودن به مادر شدن و آسان نبود مادري كردن هرچند شيريني وجود تو هر سختي را كه پيش آمد از يادم برده است .كدام عشق ميتواند چنين معجزه اي داشته باشد . كدام محبت چشمانت را تا صبح باز نگاه ميدارد تا خداي نكرده تب فرزندت بالا نرود .اين چه نيرويي است كه هرچه ميدوي تمام نميشود .

تو رشد ميكني و جوان ميشوي و من پا به پاي تو پير ميشوم و چه سعادتي بهتر از اين كه در كنار تو و براي تو عمرم را سپري كنم .



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)