روژینا سلطانیروژینا سلطانی، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

وبلاگ شخصی روژینا سلطانی

روزهای خوش مدرسه

1392/7/10 7:55
نویسنده : روژینا سلطانی
176 بازدید
اشتراک گذاری


هنوز چند روز از شروع مدارس نگذشته که معلم مهربونم خانم میرزایی که تو همین چند روزه عاشقش شدم من رو مبصر کلاس کرد.خیلی خوشحالم که مبصر شدم.

امروز با بچه های مدرسه رفتیم دیدن نمایش طنز شنگول و منگول و بچه سوم که خیلی زیبا بود.

همه بچه ها از دیدن این تئاتر طنز لذت بردن.

معلم عزیزم امروز به من جایزه هم داد که خیلی دوستش دارم یک انگشتر زیبا که همونجا دستم کردم و هنوز هم دستمه.

با دیدن محبتای معلم عزیزم خانم میرزایی تصمیم گرفتم منم معلم بشم اونم معلم کلاس اول.

راستی دیروز رفتم وبلاگ خانم میرزایی دیدم وبلاگ من رو لینک کرده خیلی خوشحال شدم. از اینکه اومده تو وبلاگ من و نظر داده هم بی نهایت خوشحال شدم.




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)